ЗАПИТАННЯ ДО ТВОРУ
«П»ятнадцятирічний капітан»(6
кл.)
1.Назва шхуни-бриг
2.Звідки і куди пливла шхуна?
3.Скільки членів екіпажу було на
ній?
4.Кого знайшли на
напівзатонувшому судні?
5.Що сталося з капітаном та
членами екіпажу?
6.Хто винен у аварії?
7.Назвати ім»я провідника.
8.Де за легендою знаходились
подорожувальники?
9.Перелічіть невідповідності,які
помітив Дік Сенд.
10.Де знайшли собі прихисток
подорожувальники під час зливи?
11.Яку комаху шукав Бенедикт?
12.Кому завдячують своїм
порятунком Дік та місіс Уелдон?
«Майстер і Маргарита»
(запитання по змісту)
1.Про що говорили Берліоз і
Бездомний, зустрівшись на Патріарших ставках?
2.Про кого сказано «Очі мав
різного кольору…»
3.Яким словом потрібно було
звертатися Ієшуа до Понтія Пілата?
4.Що сталося з Берліозом?
5.Кому належала «погана
квартира»?
6.Що відбувалося на сцені
«Вар»єте»? (перелічити)
7.Історик за фахом, працював у
музеї…(хто це?)
8.Що зробив зі своїм романом
Майстер?
9.Що дав Маргариті Корв»єв?
10. «Рукописи не горять…»- кому
належить ця фраза?
11.Що просив Майстер, звертаючись
до богів?
12.Що Воланд подарував Маргариті?
«Майстер і Маргарита»
(запитання по змісту)
1.У чому звинувачував Берліоз
Понирьова при зустрічі на Патріарших?
2.Кому належала тростина один
кінець якої був у вигляді чорного пуделя?
3.Як Ієшуа називав Пілата та
інших людей?
4.Що сталося з Бездомним?
5.Куди Воланд відправив
Лиходєєва?
6.Свита Воланда(перелічити)
7.Де Бездомний зустрівся з
Майстром?
8.Що Майстер зробив зі своїм
романом?
9.Чому Маргарита розгромила
квартиру Латунського?
10.Що спочатку попросила
Маргарита у Воланда?
11.Що Воланд подарував Маргариті?
12.Хто просив спокою для Майстра?
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
7 клас 2 семестр
І варіант
Виконати тести
1. Чому собака Баскервілів світилася вночі?
а) Був особливої породи;
б) очі горіли вогнем;
в) був намазаний фосфором.
2. Про що мріяла Джонсі (О.Генрі „Останній листок”):
а) навчитися грати на фортепіано;
б) вийти заміж;
в) написати фарбами Неаполітанську затоку.
3. Який заповіт лишив
нащадкам ліричний герой (за поезією
О. Твардовського „Я був
убитий під Ржевом”)?
а) Народити дітей;
б) жити, берегти перемогу;
в) прославитись.
4. Яким себе побачив юнак у
склі лампочки на операційному столі (Г. Белль „Подорожній, коли ти приїдеш у Спа...”)?
а) Без ноги;
б) без обох рук і
правої ноги;
в) пораненим у живіт.
5. Сім’я Андрія Соколова (М.
Шолохов „Доля людини”):
а) загинула під час бомбардування;
б) виїхала в евакуацію;
в) була розстріляна німцями.
Виконати завдання на відповідність:
6.Установити відповідність між жанром твору і героєм
1.Оповідання А Гуллівер
2.Вірш Б Джонсі
3.Новела В Безіменний солдат
4.Роман Г Ванюша
Написати
твір-мініатюру :
7.„Чого навчили мене герої творів зарубіжних письменників”.
7 клас 2 семестр
ІІ варіант
Виконати
тести:
1. Тема засудження війни розкривається в оповіданнях:
а) В. Скотта і М. Гоголя;
б) О. Генрі і Дж. Олдріжка;
г) Г. Белля і М. Шолохова.
2. Головними героями роману К. Дойла „Собака Баскервілів” є:
а) Айвенго, Седрік, Ровена,
Ребека;
б) Тарас Бульба, Остап , Андрій;
в) Шерлок Холмс, доктор Ватсон.
3. Про що Тарас Бульба сказав:” Не хочу, щоб і ______ дісталась ворожим
ляхам!”?
а) Про шапку;
б) про люльку;
в) про шаблю.
4. Англійська дійсність ХVІІІ ст. сатирично зображена у творі:
а) Дж. Свіфта „ Мандри Гулівера”;
б) М. Гоголя „Тарас Бульба”;
в) В. Скотта „Айвенго”.
5. Яка відрада є у солдатів, що загинули ( О. Твардовський „ Я був вбитий
під Ржевом”)?
а) Полягли за Батьківщину, вона
врятована;
б) рідним заплатять багато грошей;
в) вони прославляться на всю
країну.
Виконати
завдання на відповідність
6. Установити відповідність між автором твору і назвою
1. «Останній дюйм» А О.Генрі
2. «Собака Баскервілів» Б
Дж. Свіфт
3. «Пигоди Гуллівера» В
К. Дойл
4. «Останній листок» Г Олдрідж
Написати
твір-мініатюру :
7. „Чого навчили мене герої творів
зарубіжної літератури?”
Підсумкова
контрольна робота
11 клас 2 семестр
1варіант
Виконати тести
1.Провідною ідеєю твору Е.Хемінгуея «Старий і море» є:
А
зображення щоденного життя кубинських рибалок.
Б
поетизація морської флори і фауни.
В
повага до братів наших менших.
Г
заклик залишатися людиною за будь-яких обставин.
2.Відтворення «місцевого колориту» візантійської культури є у творі
А
«Тисяча журавлів».
Б «Старий і море».
В
«Чума».
Г
«Дамаскін».
3.Для митців постмодернізму було
характерне поєднання ідейних та естетичних засад культурних епох:
А Ренесансу
і класицизму;
Б романтизму і реалізму;
В античності і середньовіччя;
Г всього світового літературного і
культурного процесу.
Виконати завдання на відповідність
4. Установити відповідність між назвою твору і елементом сюжету.
1.На вулицях міста знову з»явилися щури…
2.Людина створена не для поразки…
3.Рука, що тримала пляшечку, ніжно
пахла…
4.Два роки вони бродили у пошуках «обітованої
землі».
А «Старий і море»
Б «Тисяча журавлів»
В «Чума»
Г «Запахи»
Д «Сто років самотності»
Б «Тисяча журавлів»
В «Чума»
Г «Запахи»
Д «Сто років самотності»
Завдання відкритого
типу з короткою відповіддю
5.Стилістична фігура: натяк на загальновідомий
політичний, історичний чи літературний факт
Творче завдання
6.Написати розгорнуту відповідь «Який твір світової літератури справив на
мене найбільше враження і чому?»
Підсумкова контрольна
робота
11 клас 2 семестр
2 варіант
Виконати тести
1. Якій національній літературі належить творчість Мілорада Павича:
А
сербській ; Б австрійській; В болгарській; Г угорській.
2. Знайти зайве ім.»я
А
Бальдіні; Б Рамбер;
В Тарру; Г
Кастель; Д Гран.
3. «Магічний реалізм –це
А зображення нездоланного трагізму людського
життя.
Б абсолютизація суб»єктивного зображення
світу.
В переплетення реальності і
фантастики,сучасності та історії
Г навіювання певного емоційного стану.
Виконати завдання на
відповідність
4.Установити відповідність між жанром твору і персонажем
1. Роман-притча А
Сантьяго
2. Повість-притча Б
Шувакович
3. Оповідання В Галілей
4. Епічна драма Г Рамбер
Завданння відкритого типу
з короткою відповіддю
5.Риси в художньому тексті, які нагадують інший твір
(образи, мотиви, цитати, сюжетні ходи)
Творче
завдання
6.Написати розгорнуту відповідь
«Чого навчили мене твори світової літератури?»
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
8 клас
I.Завдання
з вибором правильної відповіді:
1.Провідна тема античної
літератури:
а) оспівування величі природи;
б) оспівування краси мистецтва;
в) оспівування людини та її світу;
г) оспівування людської сили духу.
2.Коран – це пам’ятка…словесності:
а) індоєвропейської;
б) арабської;
в) давньогрецької;
г) китайської.
3.Герої “Одіссеї” Гомера:
а) Ахілл, Паріс, Улісс, Касандра;
б) Посейдон, Поліфем, Афіна, Одіссей;
в) Пенелопа, Улісс, Поліфем,
Одіссей;
г) Одіссей, Ахілл, Паріс,
Афродіта.
4.”Батьком” давньогрецької трагедії називають:
а) Софокла;
б) Арістофана;
в) Есхіла;
г) Гомера.
II.Завдання
на встановлення відповідності:
1.Овідій а) “Цар
Едіп”
2.Горацій б) “Буколіки”
3.Вергірій в)
“Метаморфози”
4.Софокл г) “До Мельпомене”
(1.в; 2.г;
3.б; 4.а)
III.Завдання
відкритої форми з розгорнутою відповіддю
У чому полягає актуальність
образу Прометея? (“Прометей закутий”) Есхіл
Немає коментарів:
Дописати коментар